Top 9 voordelen van JKC

Als product owner van JOIN Klantcontact kan ik makkelijk zeggen dat JKC het ultieme klantcontactsysteem op de Nederlandse markt is. Om jou ervan te overtuigen heb ik in dit artikel 9 voordelen van JKC op een rij gezet!

 

Hexagon-1 De vraag centraal

Steeds vaker zien wij dat het er niet zozeer om gaat wie de vraag stelt, maar om wat er gevraagd wordt. Weten wat klanten vragen, waarom ze dat doen, en in welke bewoordingen, helpt enorm bij het verbeteren van de informatiebronnen. Dit inzicht levert JOIN Klantcontact met heldere dashboards en rapportages. Het gaat er immers niet alleen om dat gemeten wordt wat veel gezocht of gevraagd wordt, het is veel interessanter om te ontdekken wat niet gevonden wordt, of wat eigenlijk bedoeld werd. Dit opent de deur naar Big- data, en zelflerende oplossingen.

 

Hexagon-2 Informatie gebruiken, niet kopiëren!

In de eerste plaats maakt JOIN Klantcontact geen kopieën van vele informatiebronnen die een organisatie heeft, maar is het een gebruiker ervan. Informatie moet gebruikt worden, niet worden gekopieerd. Dit adagium is al oud, maar nog steeds niet de norm, gelukkig wel voor JOIN Klantcontact! Het is een technisch voordeel voor applicatiebeheerders, die voor security niet hun data op meerdere plekken hebben staan.

 

Hexagon-3 Gegevens hergebruiken

Alle informatie die al bekend is wordt hergebruikt tijdens het klantcontact.

Tijdens het klantcontact, maar ook als er teruggebeld moet worden, of via social media een reactie volgt, kan informatie die is ontstaan tijdens het klantcontact worden hergebruikt. Zonder enige inspanning, en zeker zonder herhaal-handelingen, want dat is niet alleen frustrerend voor de klant, maar ook voor de medewerker.

 

Hexagon-4 Omnichannel

Een duur woord voor ondersteuning van alle kanalen is omnichannel. Of dit nu de telefoon, chat, E-mail, Facebook, Twitter of WhatsApp is. Elke gebruiker kiest zijn of haar voorkeurskanaal. De organisatie faciliteert. JOIN Klantcontact biedt het allemaal in één oplossing.

 

Hexagon-5 Eenvoud in gebruik

Iedereen kan werken met JOIN Klantcontact. Voor ons staat de gebruikerservaring hoog in het vaandel. Wij vinden het belangrijk dat klantcontacten op een eenduidige, voorspelbare manier verlopen. De klantreis is identiek, ongeacht het gebruikte kanaal.

 

Hexagon-6 Klantreis

Tijdens een klantcontact reist JOIN Klantcontact met de gebruiker mee. Of het nu gaat om directe afhandeling en het hergebruik van gegevens of om indirecte afhandeling waarbij de backoffice wordt opgeschakeld, JOIN Klantcontact reist mee, en biedt alle relevante gegevens en vervolgkeuzes aan waar nodig.

 

Hexagon-7 All-in-one

JOIN Klantcontact maakt gebruik van alle relevante bronnen die de organisatie gebruikt om klanten te kunnen bedienen. Of het nu gaat om medewerker-informatie, aanwezigheid, beschikbaarheid, informatie over zaken, producten, kennisbank artikelen, meldingen of interne notities, JKC brengt het naar de gebruiker. Zonder gedoe, zonder te moeten navigeren door allerlei systemin.

 

Hexagon-8 Chatfunctie

We hebben met onze specialisten hard gewerkt aan mooie, nieuwe functionaliteiten. Om meerdere generaties te kunnen bedienen hebben we een live chatsysteem ontwikkeld. Op deze manier is de JKC medewerker in gesprek met de burger. Lees ons artikel: Sociaal Media is een kanaal voor meer informatie over de nieuwe functionaliteit, of bekijk hier de video: https://info.decos.nl/chatmodule-jkc

 

Hexagon-9 Iedereen doet mee

JOIN Klantcontact wordt gebruikt in de frontoffice, dat is zeker waar, maar het wordt ook gebruikt door decentrale afdelingen die hun eigen klantcontacten willen beheren en een hogere mate van privacy en vertrouwelijkheid vereisen. Terugbelnotities en contactmomenten zijn afgeschermd. Backoffice collega’s zijn ook onderdeel van het JOIN Klantcontact landschap. Zij helpen bij de beantwoording van klantvragen door het behandelen van terugbelnotities, en beantwoorden interne informatieverzoeken. Samen werkt beter!

 

Natuurlijk hoop ik dat ik je heb kunnen overtuigen met deze top 9 voordelen. Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Stel ze gerust. Wil je graag meer te weten komen over hoe JKC opereert? Dan raad ik je aan om het volgende artikel te lezen: JKC als een spin in het web.