De 6 dienst-verbeteraars van JOIN Klantcontact

Als product owner van JOIN Klantcontact kan ik makkelijk zeggen dat JOIN het ultieme klantcontactsysteem op de Nederlandse markt biedt. Om jou ervan te overtuigen heb ik in dit artikel 6 voordelen van JOIN Klantcontact op een rij gezet!

 

Hexagon-1 Omnichannel

Alle gangbare kanalen worden ondersteund, dus de gebruiker kan zelf kiezen of hij/zij wil communiceren via telefoon, e-mail, Facebook, Twitter of chat op de gemeentewebsite.

 

Hexagon-2 Eenvoudig in gebruik

Iedereen kan werken met JOIN Klantcontact. Voor ons staat de gebruikerservaring hoog in het vaandel. Wij vinden het belangrijk dat klantcontacten op een eenduidige, voorspelbare manier verlopen. De klantreis is identiek, ongeacht het gebruikte kanaal.

 

Hexagon-3 Informatie gebruiken, niet kopiëren

JOIN Klantcontact maakt geen kopieën van de verschillende informatiebronnen die een organisatie heeft, maar is een gebruiker ervan. Hierdoor staat alles veilig op één plek opgeslagen en hoeven wijzigingen niet op meerdere plekken te worden gedaan.

 

Hexagon-4 Gegevens hergebruiken

Tijdens elk klantcontact (ongeacht het kanaal) wordt informatie opgeslagen die later weer gebruikt kan worden. Dit bespaart herhaal-handelingen. Dat is niet alleen fijn voor de klant, maar het bespaart ook tijd voor de medewerker.

 

Hexagon-5 Inzicht in de vragen

Weten wat klanten vragen, waarom ze dat doen en in welke bewoordingen, helpt enorm bij het verbeteren van de informatie-bronnen. Dit inzicht levert JOIN Klantcontact met heldere dashboards en rapportages.

 

Hexagon-6 Iedereen doet mee

JOIN Klantcontact kan naast het frontoffice ook worden gebruikt door decentrale afdelingen die hun eigen klantcontacten willen beheren. Zij helpen bij de beantwoording van klantvragen door het behandelen van terugbelnotities en het beantwoorden van interne informatieverzoeken. Allemaal in een afgeschermde omgeving.

 

Natuurlijk hoop ik dat ik je heb kunnen overtuigen met deze top 6 voordelen. Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Stel ze gerust. Wil je graag meer te weten komen over hoe JOIN Klantcontact opereert? Dan raad ik je aan om het volgende artikel te lezen: JKC als een spin in het web.